Frustration

Jag är galet irriterad!!

Jag håller på med inlämningsuppgifter i juridik, och den första obligatoriska diagnosen gjordes den 18 april med inlämning senast den 25 april. Jag lämnade in med 3 dagars marginal. Nästa obligatoriska uppgift lades ut den 14 maj, och den 15 maj meddelades det att man SÅKLART skulle få feedback på sin första uppgift innan nr 2 lämnas in. Dock ingen tidpunkt för feedback gavs, bara ett löfte om att få det SENAST dagen innan inlämning. VA!? För helvete, jag har tagit ledigt för att fixa dessa uppgifter, och skulle behöva feedback NU.Hur ska jag annars kunna tillgodogöra mig en eventuell feedback, då jag har för avsikt att lämna in före deadline, på grund av jobb!?

Blekinge Tekniska Högskola rekommenderas INTE.

Kommentera

